- Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;
H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:
α) Σε απόθεμα: Το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά.
β) Κατόπιν παραγγελίας: Δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημά μας, αλλά θα το αναζητήσουμε στους προμηθευτές μας. Θα ενημερωθείς μέσω e-mail ή τηλεφωνικά εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για την διαθεσιμότητά του, καθώς και για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής. - Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;
Μπορείς να κρατήσεις στη wish list προϊόντα ώστε να τα βρίσκεις εύκολα και ανεξάρτητα από το πότε και εάν σκοπεύεις να τα αποκτήσεις. Η wish list εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων με την ένδειξη “αγαπημένα” και στο καλάθι αγορών. - Ποιες είναι οι επιλογές παράδοσης:
Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την παραγγελία σου μπορείς να επιλέξεις παράδοση σε όλη την Ελλάδα. Οι παραδόσεις γίνονται με συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες ή μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης. - Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;
Το κόστος μεταφορικών ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος και το βάρος της παραγγελίας σας. - Τι επιλογές πληρωμής έχω;
α) Κατάθεση σε τράπεζα: Εξόφληση της παραγγελίας σας με κατάθεση σε κάποιον από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.
β) Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα: Πληρωμή online με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω ασφαλούς σύνδεσης.
γ) Πληρωμή με bitcoin. - Πώς θα ξέρω ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό e-mail με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό e-mail, πιθανότατα:
• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το e-mail
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία - Πώς ν’ αλλάξω/ τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους
α) Μέσω e-mail στο info@iatroucleaning.gr
β) Τηλεφωνικά στο 2421091115. - Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με δύο τρόπους:
α) Ηλεκτρονικά με e-mail στο info@iatroucleaning.gr.
β) Τηλεφωνικά στο 2421091115, από Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 16:00 και Σάββατο 09:00 – 14:00. - Τα στοιχεία μου είναι ασφαλή;
Ναι, πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα Πολιτική Απορρήτου. - Τι είναι η Golden Card;
Η Golden Card είναι μία συνδρομητική κάρτα μέλους, η οποία έχει ετήσια ισχύ και σας αποστέλλεται μετά την αγορά της, μαζί με την παραγγελία σας.
Επωφεληθείτε από τα προνόμια της Golden Card
Όλα τα golden μέλη μας:
• Ενημερώνονται πρώτοι για όλες τις προωθητικές ενέργειες και υπηρεσίες!
• Απολαμβάνουν αποκλειστικές εκπτώσεις και προσφορές όλο τον χρόνο!
• Επιστροφή του 2% του συνολικού σας ετήσιου τζίρου , διαθέσιμο για αγορές από το e-shop μας , εφ’ όσον ανανεώσετε την ετήσια συνδρομή σας!
Κόστος: 60€ + Φ.Π.Α. / έτος - Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης
Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.
Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:
• προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα – π.χ. σακούλες ή ποτήρια με το λογότυπο σας
• προϊόντα χρησιμοποιημένα ή ανοιγμένες συσκευασίες προϊόντωνΕπισημαίνεται ότι τα παραδείγματα αυτά είναι ενδεικτικά.
Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.Επιστροφή χρημάτων
Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.